ŞEFFAF PLAKLARLA TEDAVİ

ŞEFFAF PLAKLARLA TEDAVİ (INVISALIGN TEDAVİSİ)

Şeffaf plaklarla tedavi yetişkinlere sunduğumuz estetik tedavi seçeneklerinden biridir. Estetik ihtiyaçların artması ve teknolojinin ilerlemesiyle son yıllarda kullanımı artmıştır. Bu tedavi seçeneğinde hasta kişiye özel hazırlanan şeffaf ve plastik esaslı bir seri plak kullanır. Tedavide kaç plak kullanılması gerektiğine ve tedavinin ne kadar süreceğine hastadan alınan ölçülerin özel bir bilgisayar sistemi üzerinde incelenerek planlanmasıyla karar verilir. Bu plaklar haftada bir veya iki haftada bir değiştirilir. Son plak kullanıldığında planlanan tedavi sonucuna ulaşılır. Tedavi sırasında doktorunuz bazı dişlerinizin üzerine dışarıdan fark edilmeyecek çıkıntılar ekleyebilir ve bazı dişlerinizin aralarından dişe zarar vermeyecek ölçüde küçük aşındırmalar yapabilir. Eklenen çıkıntılar tedavinin sonunda çıkarılır. Bu tedavi sistemiyle birlikte tel taşımadan ve dışarıdan fark olunmadan dişlerinizin tedavisi sağlanır. Tedavi sırasında hasta braket taşımayacağı için tel batması, braket kopması gibi durumlar yaşamaz ve ağız hijyenini nispeten daha kolay sağlar. Hastanın fonksiyonları kısıtlanmaz ve daha konforlu bir tedavi süreci geçirir. Yaş sınırlaması yoktur. Önemli olan hasta hekim kooperasyonudur. Bunların yan ısıra bu sistem, plakların yeme-içme ve diş temizliği hariç tüm gün kullanıldığı disiplin gerektiren, maliyetli bir sistemdir. Bu sistemin sizin için uygun olup olmadığı konusunda ortodonti uzmanınıza danışabilirsiniz.

Etiketler: Şeffaf Plaklarla Tedavi , Invisalign Tedavisi